Electro World se mění na DATART
Po schválení spojení zlínské skupiny HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro World) soutěžními úřady v České republice i na Slovensku začíná realizace plánované integrace. Prodejny v České republice budou postupně sjednocené pod značku DATART, na Slovensku pod značku NAY. Aktuálně probíhá komunikace změn směrem k zákazníkům.
Začátkem června schválil slovenský Protimonopolný úrad (PMÚ)
plánované spojení zlínské skupiny HP TRONIC se slovenským NAY. Obě společnosti
tak dostaly zelenou k vytvoření společného holdingu, které avizovaly už v roce
2023 jako reakci na vývoj trhu a nové výzvy – zejména pak rostoucí vliv online
prodejců a globálních online tržišť (tzv. marketplace). „Spojení HP TRONIC a
NAY je logickou odpovědí na dynamické změny na trhu,“ říká František
Mikoška obchodně marketingový ředitel DATART.
V těchto týdnech vstupuje spojení HP TRONIC (DATART) a NAY
(Electro World) do své realizační fáze. Tento proces zahrnuje kromě postupné
integrace všech interních procesů, včetně logistiky, zákaznických služeb,
nákupu, IT, HR či marketingu, i rebranding vybraných prodejen Electro World na
značku DATART.
„Z technického, časového i finančního hlediska je
rebranding dlouhodobý a náročný proces. Provádíme jej proto postupně. Současně
otevíráme nové a modernizujeme stávající prodejny DATART. Vše probíhá za plného
provozu, aby nedošlo k omezení zákazníků. Každou prodejnu řešíme individuálně s
ohledem na její stavební dispozice a umístění. Našim zákazníkům nabídneme širší
sortiment produktů, lepší dostupnost služeb a inovativní přístup k nakupování.
Těšíme se na to, že budeme moci naše zákazníky nadále příjemně překvapovat a
budeme schopni ještě lépe uspokojovat jejich potřeby v oblasti spotřební
elektroniky,“ uvádí František Mikoška.
V aktuální první fázi spojení probíhá transparentní
komunikace směrem k zákazníkům, kteří jsou informováni o změně značky Electro
World na DATART a o tom, co to pro ně znamená. Všechny potřebné informace se
zákazníci dozví na prodejnách, na e-shopu, v mobilní aplikaci nebo
prostřednictvím e-mailové komunikace obou značek. Personál je odborně
proškolený tak, aby mohl odpovídat na dotazy zákazníků.
V těchto dnech mohou spotřebitelé využít výprodej v
prodejnách Electro World, který nabízí zákazníkům možnost pořídit si kvalitní
produkty za atraktivní ceny. Jedná se o jedinečnou příležitost, kdy je možné
nakoupit výrobky za zvýhodněnou cenu a uplatnit body z věrnostního programu,
které mohou zákazníci čerpat do 15.8. „Takzvané čištění skladů je klíčovým
krokem v procesu spojování společností HP TRONIC (DATART) a NAY (Electro
World), který slouží k efektivnímu řízení skladových zásob a optimalizaci
nabídky produktů,“ uzavírá František Mikoška.
Pro zákazníky je zajímavá informace o tom, že pokud mají nevyčerpaný
dárkový poukaz Electro Worldu, musí jej uplatnit do data jeho platnosti.
Slevové vouchery pak mohou uplatnit do 25. 8. 2024. Více informací naleznete zde.
Zveřejněno: 05. 08. 2024