Snadnější a rychlejší nákupy kosmetiky přicházejí!

Koncem minulého roku vstoupila na český trh společnost Hebe, internetový obchod s kosmetikou. Nyní nabízí aplikaci pro pohodlné nakupování kosmetických produktů prostřednictvím chytrých telefonů. Zájemci si ji mohou stáhnout zdarma pro zařízení s operačními systémy Android i iOS. Navíc nyní všichni zákazníci, kteří si objednají produkty prostřednictvím aplikace do 15. 8. 2023, získají slevu 10 % na celou objednávku.

Mobilní aplikace byla vyvinuta ve spolupráci se společností Future Mind, jenž je zodpovědná za její polskou a nově také slovenskou verzi. Na polském trhu se pyšní velké oblibě a její průměrné hodnocení je 4,7 hvězdiček z 5, což dokazuje uživatelsky přívětivé používání. Pro český i slovenský trh byla aplikace přizpůsobena potřebám a zvyklostem místních zákazníků.

Aplikace má pro uživatele řadu výhod:

1. Přístup ke všem akcím: Zákazníci přehled o všech aktuálních akcích, slevách a speciálních nabídkách.

2. Možnost přidat recenzi k výrobkům a přidat je do seznamu přání: Možnost sdílet své zkušenosti s výrobky a také vytvářet a spravovat svůj vlastní seznam přání. Oblíbené produkty tak budou moct uživatelé rychle a pohodlně najít.

3. Snadná a rychlá cesta k zákazníkovi: Aplikace nabízí uživatelsky přívětivé rozhraní, takže nakupování je snadné, rychlé a zábavné.

4. Doprava zdarma na všechny objednávky: Zákazníci si mohou užít opravdu bezstarostné nakupování, protože všechny objednávky prostřednictvím mobilní aplikace, jim budou zaslány zdarma.

„Implementace mobilní aplikace na českém a slovenském trhu je velkým krokem pro rozvoj naší značky. Věřím, že její nabízené funkce výrazně ovlivní rozpoznatelnost a popularitu. Mobilní aplikace je důležitým nástrojem pro budování loajality zákazníků a pro zvýšení jejich počtu. Na polském trhu se velmi dobře osvědčila a těšíme se, že se tak stane i v Česku a na Slovensku,“ řekla Aleksandra Kosior, produktová manažerka Hebe.

Mobilní aplikace bude neustále monitorována a vyvíjena. Dalším krokem bude rozšíření věrnostního programu, aby vyhovoval jedinečným potřebám a očekáváním zákazníků v každé ze zemí, kde je aktivní. 

Zveřejněno: 10. 08. 2023