Vizio mělo zavádějící marketing, teď musí platit
Společnost Vizio urovná svůj soudní spor, který započal v roce 2018, kdy podle tvrzení soudu uváděla „falešné a zavádějící“ informace týkající se obnovovací frekvence jejích LCD TV.
LCD televize Vizio
tehdy měly dosahovat „efektivní“ obnovovací frekvence 120 nebo 240 Hz, ačkoliv
reálně dosahovaly jen 60 nebo 120 Hz. Celé to bylo založeno na konceptu s
názvem motion smoothing (zjemňování pohybu) nebo také „telenovelovém efektu“.
Společnost
popírá, že by udělala něco špatně, i když s urovnáním sporu ve výši tří milionů
dolarů nakonec souhlasila. Rozdíl mezi ní a ostatními značkami je v tom, že u
„zavádějících“ čísel uváděla označení Hz, respektive „Hertz“, zatímco ostatní
značky uváděly jen číslo.
Ony tři
miliony dolarů (přirozeně dohromady) nakonec Vizio zaplatí zákazníkům, kteří si
její LCD TV koupili v době od 30. dubna 2014. Společnost kromě toho přislíbila,
že přestane se zavádějícími reklamními praktikami a všem kupujícím poskytne
roční omezenou záruku (týká se pravděpodobně jen kupujících v USA).
Zveřejněno: 04. 01. 2024