Vizio mělo zavádějící marketing, teď musí platit

Společnost Vizio urovná svůj soudní spor, který započal v roce 2018, kdy podle tvrzení soudu uváděla „falešné a zavádějící“ informace týkající se obnovovací frekvence jejích LCD TV.

LCD televize Vizio tehdy měly dosahovat „efektivní“ obnovovací frekvence 120 nebo 240 Hz, ačkoliv reálně dosahovaly jen 60 nebo 120 Hz. Celé to bylo založeno na konceptu s názvem motion smoothing (zjemňování pohybu) nebo také „telenovelovém efektu“.

Společnost popírá, že by udělala něco špatně, i když s urovnáním sporu ve výši tří milionů dolarů nakonec souhlasila. Rozdíl mezi ní a ostatními značkami je v tom, že u „zavádějících“ čísel uváděla označení Hz, respektive „Hertz“, zatímco ostatní značky uváděly jen číslo.

Ony tři miliony dolarů (přirozeně dohromady) nakonec Vizio zaplatí zákazníkům, kteří si její LCD TV koupili v době od 30. dubna 2014. Společnost kromě toho přislíbila, že přestane se zavádějícími reklamními praktikami a všem kupujícím poskytne roční omezenou záruku (týká se pravděpodobně jen kupujících v USA).

Zveřejněno: 04. 01. 2024