Vodafone zvyšuje zabezpečení a všechny zákazníky převádí na dvoufázové ověření pro přihlášení

Všichni zákazníci Vodafone budou při přihlášení automaticky převedeni na dvoufázové ověření totožnosti při vstupu do samoobsluhy Můj Vodafone.

Jako přihlašovací údaje používáte vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám Vodafone pošle SMSkou.

Jaké výhody má přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním

Vyšší zabezpečení – díky dvoufázovému ověření pomocí jednorázového kódu.

Snadná obnova hesla – když své heslo zapomenete, jednoduše si ho on-line cestou obnovíte.

Správa více účtů – pod jedním přihlášením můžete pohodlně spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).

Možnost správy účtu pro ostatní – sami můžete udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba kolegovi z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.

Nemusíte si pamatovat číselné heslo (operátor jeho části může poptávat kvůli ověření) – číselné heslo kdykoliv zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Využijete ho pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky.

Zveřejněno: 06. 08. 2024